Romeo Active Member Joined Oct 21, 2012 Messages 41 Reaction score 0 Nov 4, 2012 #1 Well, I'm getting ready to brew an extract Hefeweiser but I would like to add lavender... When should I put it. and how much? I only have a pound. Tx
Well, I'm getting ready to brew an extract Hefeweiser but I would like to add lavender... When should I put it. and how much? I only have a pound. Tx
Brulosopher Well-Known Member Joined Jun 1, 2011 Messages 3,007 Reaction score 447 Nov 4, 2012 #2 Romeo said: Well, I'm getting ready to brew an extract Hefeweiser but I would like to add lavender... When should I put it. and how much? I only have a pound. Tx Click to expand... .5 lbs at 5 min left in boil .5 lbs at flameout
Romeo said: Well, I'm getting ready to brew an extract Hefeweiser but I would like to add lavender... When should I put it. and how much? I only have a pound. Tx Click to expand... .5 lbs at 5 min left in boil .5 lbs at flameout
OP OP Romeo Active Member Joined Oct 21, 2012 Messages 41 Reaction score 0 Nov 4, 2012 #3 Brulosopher said: .5 lbs at 5 min left in boil .5 lbs at flameout Click to expand... Thanks