• Please visit and share your knowledge at our sister communities:
  • If you have not, please join our official Homebrewing Facebook Group!

Homebrewing Facebook Group

Hello from Norway

Homebrew Talk

Help Support Homebrew Talk:

This site may earn a commission from merchant affiliate links, including eBay, Amazon, and others.

Roffe

New Member
Reaction score
0
Hello I am just starting out as a home brewer. The first time I tried a homebreew I just fell in love with the taste. Ì`ve been thinking of brewing my own beer since 2003, but I never got around to it until now. I`m waiting for my german Speidel Braumeister 20L. My favourite beer styles are irish dry stout and IPAs.Other interests are guitar playing, fishing and skiing, training and my boat.

check out the Speidel (German):

here`s my Youtube channel:
http://www.youtube.com/user/vadlasletta

Last edited by a moderator:
The Braumeister looks really cool, but it looks like it retails for $2000.00+ U.S. dollars.

Velcommen til Home Brew Talk. Jeg bare snakker lit Norsk men jeg prøvre. Jeg bor i New York men sveigemor og sviegefar min er fra Norge. Sveigemor min er fra Kristiansand (Søgne) or Sveigefar min er fra Hitra. Vi reise til Norge om sommeren.

Jeg er sikker på at sommeren er den beste tiden å reise dit. Vinteren er mest sannsynlig veldig kaldt

Thanks guys! Didn`t expect norwegian to be written here!

Jeg er sikker på at sommeren er den beste tiden å reise dit. Vinteren er mest sannsynlig veldig kaldt

Wintertime is good as well...
2191294890049453089AfECTD_th.jpg
[/URL][/IMG]

I've only been there in the winter once...and yes it was very cold. The summer is perfect in Norway. Long days and not too hot. I should be over again this summer.

@roffe. Nice dynastars! Where was that pic taken?

The picture was taken last year on Haukeli, Vagslid, the southern part of the Hardanger Plateau.

My grandparents on my Dad's side were both born in Norway. My dad used to sing me bedtime songs in Norweigen

Back