Search results

Homebrew Talk - Beer, Wine, Mead, & Cider Brewing Discussion Forum

Help Support Homebrew Talk:

  1. B

    How many gallons of EdWort's Apfelwein have been made?

    apple growers REJOICE!!! :ban:
  2. B

    How many gallons of EdWort's Apfelwein have been made?

    2353 + 10 more gallons = 2363 made mine w/ cinnamon, cloves and allspice for halloween keep on pourin' :mug:
  3. B

    Spiced Pumpkininny Ale

    right on thanx guys gonna get to brewin next weekend i think i'm gonna do 2 batches right off the bat we PIGGED up 4 cases of DFH punkin ale last year so, 2 kegs will go QUICK!!!! SO glad brewing season is upon us :mug: :D :ban:
  4. B

    Spiced Pumpkininny Ale

    could you post a link for the capt'ns punkin ale please i've been trying to find a few to see which i wanna do thanx in advance
  5. B

    How many gallons of EdWort's Apfelwein have been made?

    i made 4 kegs of apfelwein for a friends wedding on 8.11.07 so that's 20 more gallons 1803 + 20 = 1823
  6. B

    Help with a NB Double IPA

    i did this brew w/ an extra 2 lbs of light DME and 3 grams of some special hops i passed around a 1/2 gallon while waiting in line for a concert on tuesday it went QUICK and i got a ton of compliments this is a great beer and i'll definitely do it again i went 2 weeks primary 6 weeks...
  7. B

    How many gallons of EdWort's Apfelwein have been made?

    bahhhh, those kids don't need juice!!! that's all for the adults now :ban: it's funny because my 14 yr old loves apple juice and when i told her it was all for the carboy she wasn't very pleased :mad:
  8. B

    cloe's blueberry melomel

    thanks for the heads up :D
  9. B

    cloe's blueberry melomel

    nope...it's an adaption of 3 or 4 recipies i've seen and just kinda threw them all together. i will tell you this...it tasted DELICIOUS before i pitched the yeast. it's bubblin like crazy right now. this one is gonna be tough to wait on :(
  10. B

    cloe's blueberry melomel

    here's a melomel i put together this evening it's named after my daughter cloe's blueberry melomel makes 2 gallons 3 lbs clover honey 1 gallon blueberry/pomegranete juice 2 frozen apple juice concentrate 3 qt. water 3 green tea bags 2 lbs fresh/frozen blueberries 1 packet lalvin...
  11. B

    How many gallons of EdWort's Apfelwein have been made?

    1119 +5 more = 1124 just made some on 4.25 didn't wanna wait till the 1st one was gone ;)
  12. B

    Man, I love Apfelwein

    i have faith O Apfelmaster :D starting batch 2 tonight. 1st one on 4.25.07 i CAN'T wait to try this thanx for showing us the light :mug:
  13. B

    Belgian Blond Ale SWMBO Slayer - Belgian Blonde

    boy is that the TRUTH...at least 'round these parts thanks...i'd really appreciate it and one is MORE than enough... i'm no tony soprano ;)
  14. B

    Belgian Blond Ale SWMBO Slayer - Belgian Blonde

    boy is that the TRUTH...at least 'round these parts thanks...i'd really appreciate it
  15. B

    Bonnaroo Suggestions Please

    very cool all my beer will be plays on songs my next one is a caramel creme ale i'm gonna call it "the son of suzy creme ale" :fro:
  16. B

    How many gallons of EdWort's Apfelwein have been made?

    over 1k gallons is incredible man, i can't wait to try this!!! i think i'm doing 5 more gallons this weekend just so when the 1st 6 gallons i made are done...i have more all ready to go
  17. B

    Belgian Blond Ale SWMBO Slayer - Belgian Blonde

    any chance there is an extract version of this...it sounds delicious ? and sorry about the newb question...but WTF is SWMBO? :(
  18. B

    1st beer...drinking right now

    ok well i'm relaxing having one of MY homebrews:D and i'm not worrying too damn much ;) while i brew an ipa...this is "wave that flag" ipa although, if you have a HB every time charlie papazian says to look out!!!! :tank: this is great drinking yer own while brewing...
  19. B

    Major Buzzkill

    he probably couldn't taste the deliciousness of the bud after that...lucky him ;)
Top