Free Rouge. - Home Brew Forums
Register Now For Free!

Home Brew Forums > Home Brewing Beer > Beginners Beer Brewing Forum > Free Rouge.

Reply
 
Thread Tools
Old 01-22-2011, 07:26 AM   #1
JebCkr
Recipes 
 
Jun 2009
Daejeon, South Korea
Posts: 332
Liked 9 Times on 7 Posts



I don't know if any of you remember, but I made a thread about a week ago about getting a crappy 6 pack of Rouge's American Amber. So, I emailed them about it and got a response that said that they would "make it right". Today in the mail I recieved a 6 pack of American Ameber and 2 22's of it. Plus, some bumper stickers, a licenses plate and a postcard signed by Jim Cline. More than I expected to get I'm very happy with this and definitely enjoyed the 22's. Cheers...be jealous.
__________________
I don't always drink beer, but when I do I'm usually s#$% faced and can speak French...in Russian.

 
Reply With Quote
Old 01-22-2011, 07:33 AM   #2
jamnw
Recipes 
 
Oct 2010
tn
Posts: 95
Liked 2 Times on 2 Posts


That is awesome. Love Dead Man Ale. Good to see them take care of the customer.

 
Reply With Quote
Old 01-22-2011, 07:35 AM   #3
jvcjbl
Recipes 
 
Jan 2011
Houston, Texas
Posts: 927
Liked 10 Times on 10 Posts


Quote:
Originally Posted by JebCkr View Post
I don't know if any of you remember, but I made a thread about a week ago about getting a crappy 6 pack of Rouge's American Amber. So, I emailed them about it and got a response that said that they would "make it right". Today in the mail I recieved a 6 pack of American Ameber and 2 22's of it. Plus, some bumper stickers, a licenses plate and a postcard signed by Jim Cline. More than I expected to get I'm very happy with this and definitely enjoyed the 22's. Cheers...be jealous.
I ordered about $200 worth of stuff from them for my cousin for Xmas. Needless to say they shorted the order and his Christmas gift was short after 18 days from order to delivery. They said they would "make it right". I received the "make up" package after another 12 days... they gave me a bumper sticker... really?!?!? Wow.

 
Reply With Quote
Old 01-22-2011, 08:48 AM   #4
LakewoodBrew
 
LakewoodBrew's Avatar
Recipes 
 
Jul 2009
Posts: 5,876
Liked 25 Times on 23 Posts


Not to nit-pick but did you mean Rogue?

 
Reply With Quote
Old 01-22-2011, 04:05 PM   #5
Six_O_Turbo
Recipes 
 
Dec 2008
Eastern Oregon
Posts: 307
Liked 5 Times on 3 Posts


lol. Yeah, I hope you mean Rogue, because free Rouge, would be.... well... different.

 
Reply With Quote
Old 01-22-2011, 04:10 PM   #6
KingBrianI
 
KingBrianI's Avatar
Recipes 
 
May 2008
Durham, NC
Posts: 3,514
Liked 110 Times on 70 Posts


Damn, I came in this thread because I thought I could get some free reddish color or makeup. Turns out it's only about beer.
__________________
I'm too lazy and have too many beers going to keep updating this!

 
Reply With Quote
Old 01-22-2011, 04:11 PM   #7
ultravista
Recipes 
 
Mar 2007
Las Vegas, Nevada
Posts: 2,377
Liked 61 Times on 49 Posts


Free Rogue, where?

 
Reply With Quote
Old 01-22-2011, 07:09 PM   #8
JebCkr
Recipes 
 
Jun 2009
Daejeon, South Korea
Posts: 332
Liked 9 Times on 7 Posts


Crap *facepalm*
__________________
I don't always drink beer, but when I do I'm usually s#$% faced and can speak French...in Russian.

 
Reply With Quote
Reply
Thread Tools


Similar Threads
Thread Thread Starter Forum Replies Last Post
How are sour beers made? Bockor Cuvee Des Jacobins Rouge? switters Beginners Beer Brewing Forum 5 09-16-2009 05:34 PM
When I have some free time IllusionOfTime Beginners Beer Brewing Forum 7 05-07-2008 04:33 PM
Free Beer EamusCatuli Beginners Beer Brewing Forum 10 03-12-2008 09:44 PM
Rouge Dead guy Ale Clone. splat Beginners Beer Brewing Forum 13 11-20-2007 08:05 PM
Question directed to any Baton Rouge or Louisiana Brewer Nexus555 Beginners Beer Brewing Forum 5 03-09-2007 02:21 AM


Forum Jump