Spike Brewing 12.5 Conical Fermenter Giveaway - Enter Now!

Home Brew Forums > Search Forums > Search Results

Showing results 1 to 25 of 206
Search took 0.02 seconds.
Search: Posts Made By: jcam91
Forum: General Chit Chat 04-16-2013, 05:01 AM
Replies: 12,829
Views: 200,728
Posted By jcam91
:drnk as hell: favorite cigars so far.... 1 lp9...

:drnk as hell: favorite cigars so far....
1 lp9
2 eo 601 green label
3. Rocky patel 7 year aged with Connecticut wrapper
4 Arturo Fuente Hemingway short story


Random as hell but buzzed so...
Forum: General Chit Chat 04-13-2013, 08:49 AM
Replies: 12,829
Views: 200,728
Posted By jcam91
Sadly that's What I have realized. I generally...

Sadly that's What I have realized. I generally buy 3 to 5 dollar cigars for regular smoking. The rocky patel I really like is about 9 bucks. I've tried the lp9 and its really a classy cigar. But also...
Forum: General Chit Chat 04-13-2013, 04:35 AM
Replies: 12,829
Views: 200,728
Posted By jcam91
Just updating my last 3 smokes.I had a romeo y...

Just updating my last 3 smokes.I had a romeo y julietta 1864 love story. An EO 601. 《--- dam good. And a villager Dominicana serie.. sorry no pics... mobile keeps crashing
Forum: General Chit Chat 04-10-2013, 01:54 AM
Replies: 12,829
Views: 200,728
Posted By jcam91
Just finished an lp9 with a bomber of rouges...

Just finished an lp9 with a bomber of rouges mead. Damn that sh*** tasty lol. The 9 was too damn good. I wish I could smoke em every day.
Forum: General Chit Chat 04-09-2013, 08:43 AM
Replies: 12,829
Views: 200,728
Posted By jcam91
I feel like I just started brewing and have no...

I feel like I just started brewing and have no idea what all this stuff means. Can someone point me in the right direction to where I can learn the basics of cigars so I can understand How everything...
Forum: General Chit Chat 04-08-2013, 05:04 AM
Replies: 12,829
Views: 200,728
Posted By jcam91
Padron 1964 something. It has the light wrapper....

Padron 1964 something. It has the light wrapper. Wonderful
Forum: Sampling and Critiquing and Beer Swapping 04-05-2013, 04:51 AM
Replies: 6,847
Views: 276,716
Posted By jcam91
Bump. I believe this is current?

Bump. I believe this is current?
Forum: General Chit Chat 04-05-2013, 12:35 AM
Replies: 12,829
Views: 200,728
Posted By jcam91
Its what happens once a week if ur lucky hahaha

Its what happens once a week if ur lucky hahaha
Forum: General Chit Chat 04-05-2013, 12:15 AM
Replies: 12,829
Views: 200,728
Posted By jcam91
I love it. Very relaxing smoke. Been sitting here...

I love it. Very relaxing smoke. Been sitting here for 45 minutes now. I love days off.
Forum: General Chit Chat 04-04-2013, 11:51 PM
Replies: 12,829
Views: 200,728
Posted By jcam91
How's the brew going? Enjoying the diesel I got....

How's the brew going? Enjoying the diesel I got. With some woodchuck private select. Aged in bourbon barrels. Sitting on my new property. Maybe ill be able to put a brewery in one of the two shacks...
Forum: General Chit Chat 04-04-2013, 06:41 AM
Replies: 12,829
Views: 200,728
Posted By jcam91
I totally know what u mean. I can pick up the...

I totally know what u mean. I can pick up the basic flavors but its hard to tell all the difference right now.
Forum: Sampling and Critiquing and Beer Swapping 04-03-2013, 10:11 PM
Replies: 6,847
Views: 276,716
Posted By jcam91
Goodjob keywest!

Goodjob keywest!
Forum: General Chit Chat 04-03-2013, 04:35 AM
Replies: 72
Views: 6,892
Posted By jcam91
Drinking this beer and its not that bad. Its okay...

Drinking this beer and its not that bad. Its okay you can call me crazy.
Forum: Sampling and Critiquing and Beer Swapping 04-03-2013, 01:55 AM
Replies: 6,847
Views: 276,716
Posted By jcam91
Maybe I can fill this one lol Edit ...

Maybe I can fill this one lol


Edit

Spoke 3 minutes way too soon
Forum: General Chit Chat 03-31-2013, 01:21 AM
Replies: 12,829
Views: 200,728
Posted By jcam91
Smoking an a fuente gran reserve short stack.....

Smoking an a fuente gran reserve short stack.. tasty
Forum: Sampling and Critiquing and Beer Swapping 03-29-2013, 08:53 PM
Replies: 6,847
Views: 276,716
Posted By jcam91
Someone grant this man's wish! He only want the...

Someone grant this man's wish! He only want the damn t shirt lol give him like 10 damn t shirts for being a good sport
Forum: General Chit Chat 03-29-2013, 07:40 PM
Replies: 12,829
Views: 200,728
Posted By jcam91
Okay so I just walked into my first real cigar...

Okay so I just walked into my first real cigar shop I can imagine that Florida feels this humid. Picked up two acid blondies, a Rocky Patel vintage 1999 Connecticut it's a Robusto they say it's been...
Forum: Sampling and Critiquing and Beer Swapping 03-29-2013, 06:24 PM
Replies: 6,847
Views: 276,716
Posted By jcam91
If I could get any of these beers I would gladly...

If I could get any of these beers I would gladly go buy some. In the end its just money right, can't take it with you. Sadly NM sucks for getting many of the real famous ones. If you do give up...
Forum: Extract Brewing 03-28-2013, 08:20 PM
Replies: 70
Views: 9,188
Posted By jcam91
Never used that yeast, or California common for...

Never used that yeast, or California common for that matter. I just can't lager either so I wonder if fermented with the common yeast. One could make an Oktoberfest that is pretty much to style.
Forum: Mead Forum 03-28-2013, 08:17 PM
Replies: 4
Views: 1,176
Posted By jcam91
Thanks for the advice! I totally have staid away...

Thanks for the advice! I totally have staid away from the mead for a while. But I will remember this if I do it again
Forum: General Chit Chat 03-27-2013, 10:02 PM
Replies: 12,829
Views: 200,728
Posted By jcam91
Holy crap man! I love this forum haha. So...

Holy crap man! I love this forum haha. So basically RyJ could taste completely different year to year, box to box
Forum: Mead Forum 03-27-2013, 09:41 PM
Replies: 4
Views: 1,067
Posted By jcam91
It cleared up nicely. In the process of moving so...

It cleared up nicely. In the process of moving so I don't know where I placed it precisely atm. But if it cleans up like my braggoy did flavor wise, I'm excited
Forum: Mead Forum 03-27-2013, 09:38 PM
Replies: 4
Views: 1,176
Posted By jcam91
Update, tatsed this after bottling 3 months...

Update, tatsed this after bottling 3 months later. Yuck, paint thinner. Tasted it last night as an oh what the hell thing. Sweet and delicious. Very surprised how sweet actually.



Just...
Forum: General Beer Discussion 03-27-2013, 09:36 PM
Replies: 10
Views: 511
Posted By jcam91
Make an imperial saison that is crisp but warming...

Make an imperial saison that is crisp but warming for a winter day.
Forum: Sampling and Critiquing and Beer Swapping 03-27-2013, 09:33 PM
Replies: 6,847
Views: 276,716
Posted By jcam91
I believe once one is tagged as "gonna be filled"...

I believe once one is tagged as "gonna be filled" like in the case of keywests list. The filler posts their lists. So if you can fill the next guys list you can post your list.
Showing results 1 to 25 of 206

 
Forum Jump